trófima  vitamíni D

7 Υγιεινά τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι η μόνη θρεπτική ουσία που παράγει το σώμα σας όταν εκτίθεται στο ηλιακό φως. Πάρα πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν έλλειψη. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο σε κλειστούς χώρους, φορούν εξωτερική ηλιοθεραπεία και τρώνε μια δυτική διατροφή χαμηλή σε καλές πηγές αυτής της βιταμίνης. Εάν δεν πάρετε αρκετό ηλιακό φως, η πρόσληψη θα πρέπει να είναι πιο κοντά σε 1.000 IU ανά ημέρα.

ypothyreoeidismós tou Hashimoto

Ανεπάρκεια Β12 και υποθυρεοειδισμός του Hashimoto

Αυτό μπορεί να αποτελεί έκπληξη, αλλά η βιταμίνη Β12 είναι πολύ πιο σημαντική από ό, τι πολλοί άνθρωποι αντιλαμβάνονται. Αυτό το απαραίτητο θρεπτικό συστατικό είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία του κεντρικού νευρικού σας συστήματος, συμπεριλαμβανομένου του εγκεφάλου και του νωτιαίου μυελού. Δυστυχώς, η ανεπάρκεια βιταμίνης Β12 είναι πιο συχνή από ό, τι νομίζετε.

Οι φυτοστερόλες στη διατροφη μας

Οι φυτοστερόλες είναι μια ομάδα φυτικών ενώσεων που είναι δομικά παρόμοιες με τη χοληστερόλη στο ανθρώπινο σώμα. Όταν καταναλώνονται, ανταγωνίζονται την απορρόφηση της χοληστερόλης στο πεπτικό σύστημα, εμποδίζουν την εμφάνιση και ως εκ τούτου μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα. 

Pigés flavonoeidón

Τα οφέλη των φλαβονοειδών

Τα φλαβονοειδή είναι μια πολύ μεγάλη κατηγορία φυτικών ουσιών γνωστών ως πολυφαινόλες. Οι πολυφαινόλες μπορούν να ομαδοποιηθούν περαιτέρω σε έναν αριθμό υποκατηγοριών όπως οι ανθοκυανιδίνες, οι φλαβονόλες, οι φλαβονο-3-oλες, οι φλαβονονες και οι φλαβόνες.

Τι πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας αν έχετε πολυκυστικές ωοθήκες

Το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών είναι μια ορμονική διαταραχή που επηρεάζει το 8 έως 20 τοις εκατό των γυναικών αναπαραγωγικής ηλικίας. Χαρακτηρίζεται από την απελευθέρωση της περίσσειας ανδρογόνων από τις ωοθήκες και σχετίζεται με την αντίσταση στην ινσουλίνη. Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα είναι ακανόνιστη, ή ακόμη και εντελώς απούσα περιόδος.

athlitikó sóma

Ποια είναι η λύση για την αντιμετώπιση του σπλαχνικού λίπους;

Υπάρχουν δύο τύποι λίπους που συσσωρεύονται στην κοιλιά σας. Το πρώτο, που ονομάζεται υποδόριο λίπος, βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα σας. Αυτό είναι το λίπος που μπορείτε να πιάσετε με τα δάχτυλά σας.

Ο δεύτερος τύπος λίπους της κοιλιάς είναι γνωστός ως σπλαχνικό λίπος. Σε αντίθεση με το υποδόριο λίπος, το σπλαχνικό λίπος βρίσκεται βαθιά μέσα στην κοιλιακή κοιλότητα, που περιβάλλει τα εσωτερικά σας όργανα.

Ισορροπημένη Διατροφη για ένα υγιές έντερο

Το παχύ έντερο είναι ένα κρίσιμο τμήμα του πεπτικού συστήματος και πολλές διαφορετικές καταστάσεις μπορoύν να το κάνουν να λειτουργήσει ακατάλληλα. Ορισμένες από αυτές περιλαμβάνουν φλεγμονώδεις ασθένειες του εντέρου όπως η ελκώδης κολίτιδα και η νόσο του Crohn. το σύνδρομο ευερεθίστου εντέρου; και  ο καρκίνος του παχέος εντέρου.

Το ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού και σωστή διατροφή

Το ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού είναι ένα βακτήριο που προκαλεί περισσότερα από τα μισά πεπτικά έλκη. Τα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν καψίμο ή πόνο στο στομάχι σας ανάμεσα σε γεύματα ή κατά τη διάρκεια της νύχτας, απώλεια όρεξης, φούσκωμα, πρήξιμο, ναυτία και έμετο. 

Διατροφική Αντιμετώπιση στο σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου είναι μια χρόνια γαστρεντερική διαταραχή. Δεν είναι μεταδοτικό, κληρονομικό ή καρκινικό. Εμφανίζεται συχνότερα στις γυναίκες απ 'ό, τι στους άνδρες και η εμφάνιση γίνεται πριν την ηλικία των 35 ετών περίπου στις μισές περιπτώσεις. Εμφανίζεται ακόμη στο 5% έως 20% των παιδιών.

Ourikó oxý ti eínai apagorevméno ti epitrépetai

Ουρικό οξύ τι απαγορεύεται τι επιτρέπεται

Το ουρικό οξύ σχηματίζεται λόγω της διάσπασης των πουρινών από το σώμα. Ως εκ τούτου, οι ασθενείς που πάσχουν από μια κατάσταση υψηλού επιπέδου ουρικού οξέος θα πρέπει να επικεντρωθούν στη μείωση της πρόσληψης πλούσιων σε πουρίνες τροφίμων. Οι πουρίνες βρίσκονται σε ποικιλία τροφίμων, ποτών και μπορούν επίσης να παραχθούν από τον οργανισμό. Ως εκ τούτου, η απάντηση στην ερώτηση «Πώς να μειώσετε το ουρικό οξύ» είναι να αποφύγετε τα τρόφιμα και τα ποτά που είναι πλούσια σε πουρίνες.

Ti eínai i metavolikí vlávi

Τι είναι η μεταβολική βλάβη;

Αυτό που πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν, είναι ότι η διαρκής δίαιτα yo-yo, η υπερβολική προπόνηση και ο περιορισμός της ποσότητας φαγητού που τρώτε μπορεί να έχει επίδραση στην ικανότητα του σώματός σας να μεταβολίζει τα τρόφιμα.

polyfainóles KAI DIATROFI

Γιατί οι πολυφαινόλες είναι καλές για σας;

Οι πολυφαινόλες είναι μια κατηγορία χημικών ουσιών που απαντώνται φυσικά στα φυτά. Υπάρχουν περισσότερες από 500 μοναδικές πολυφαινόλες.Συλλογικά, αυτές οι χημικές ουσίες είναι γνωστές ως φυτοχημικά.

Σημαντικές οδηγίες για τη βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη και του ελέγχου του συνδρόμου πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS)

Αν και δεν υπάρχει γνωστή θεραπεία για το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών, ακολουθώντας μερικές απλές οδηγίες και κάνοντας μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας μπορείτε να βοηθήσετε πολύ στη διαχείριση των συμπτωμάτων του φυσικά.

Tα 10 από τα πιο θερμιδογόνα γλυκά

Σήμερα λέω να δούμε αλλιώς τα γλυκά !

Γνωρίστε τα 10 επιδόρπια που προάγουν το υπερβολικό βάρος και την παχυσαρκία. 

Λόγω της υψηλής θερμικής τους αξίας  και του αυξημένου λίπους που βρίσκετε σε αυτά.

Τα επιδόρπια μπορούν να προκαλέσουν αύξηση βάρους και την παχυσαρκία. 

pyknóteres malliá kai diatrofí

12 τρόφιμα για ισχυρότερα νύχια και πυκνότερα μαλλιά

Κοιτάζοντας καλά είναι εξίσου σημαντική η φροντίδα του σώματός σας στο εσωτερικό καθώς και η χρήση προϊόντων στο εξωτερικό. Δεδομένου ότι τα μαλλιά και τα νύχια είναι κατασκευασμένα από κερατίνη, μέσω μιας παρόμοιας διαδικασίας στο σώμα, πιστεύεται ότι τα θρεπτικά συστατικά μπορούν να βοηθήσουν.