trófima  vitamíni D

7 Υγιεινά τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι η μόνη θρεπτική ουσία που παράγει το σώμα σας όταν εκτίθεται στο ηλιακό φως. Πάρα πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν έλλειψη. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο σε κλειστούς χώρους, φορούν εξωτερική ηλιοθεραπεία και τρώνε μια δυτική διατροφή χαμηλή σε καλές πηγές αυτής της βιταμίνης. Εάν δεν πάρετε αρκετό ηλιακό φως, η πρόσληψη θα πρέπει να είναι πιο κοντά σε 1.000 IU ανά ημέρα.

12 τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Α για να προσθέσετε στη διατροφή σας

Η βιταμίνη Α προστατεύει από τη βλάβη από την υπεριώδη ακτινοβολία και βοηθάει στη διατήρηση υγιούς δέρματος. Προωθεί επίσης τη λειτουργία του εγκεφάλου και ενισχύει την ανοσία. Αλλά είναι καλύτερο να την λάβετε από τρόφιμα και όχι από συμπλήρωμα. Η βιταμίνη Α μπορεί να αποθηκευτεί σε υψηλά επίπεδα στο σώμα σας, κάτι που μπορεί να είναι τοξικό. Παρακάτω είναι 12 θρεπτικές επιλογές.

βιταμίνη D στη διατροφή

7 τρόποι για να πάρετε περισσότερη βιταμίνη D στη διατροφή σας

Παίρνετε αρκετή βιταμίνη D; Αν έχετε έλλειψη αυτής της βιταμίνης μπορεί να αυξήσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, παχυσαρκίας, κατάθλιψης, διαβήτη, οστεοπόρωσης και ορισμένων μορφών καρκίνου. Επιπλέον, μια έρευνα διαπίστωσε ότι η ανεπάρκεια βιταμίνης D σχετίζεται με ταχύτερη μείωση σε ορισμένες γνωστικές λειτουργίες. Συστήνεται ότι οι ενήλικες μεταξύ 19 και 70 ετών θα πρέπει να παίρνουν τουλάχιστον 600 μονάδες βιταμίνης D την ημέρα.