Πώς να ασκηθείτε χωρίς να επηρεάζετε αρνητικά την υγεία του θυρεοειδούς σας

Η άσκηση είναι απαραίτητη για να έχουμε και να διατηρήσουμε ένα υγιές σώμα. Η εβδομαδιαία ρουτίνα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερη σωματική δραστηριότητα. Αλλά μερικές φορές το σώμα σας, σας εμποδίζει να ασκηθείτε. Τότε κινδυνεύετε να επιδεινωθούν τα συμπτώματα του υποθυρεοειδισμού και να έχετε λιγότερες ευκαιρίες για άσκηση.

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Βιταμίνη Β12

 Αυξημένες ανάγκες σε βιταμίνη Β12 έχουν:

Ορισμένες ομάδες ανθρώπων μπορεί να απαιτούν μεγαλύτερη ποσότητα  από αυτή που λαμβάνουν  από το φαγητό, όπως

  • Ενήλικες άνω των 50
  • όσες είναι έγκυες ή θηλάζουν
  • όσοι τρώνε vegan ή χορτοφαγική διατροφή
  • όσοι έχουν πεπτικά προβλήματα
  • άτομα που λαμβάνουν ορισμένα φάρμακα
  • Όσοι έχουν υποβληθεί σε γαστρεντερικές χειρουργικές επεμβάσεις, όπως βαριατρική χειρουργική επέμβαση ή χειρουργική επέμβαση εκτομής του εντέρου.

 Εάν ανήκετε σε οποιαδήποτε από αυτές τις κατηγορίες, μπορεί να χρειαστεί να πάρετε ένα συμπλήρωμα βιταμίνης Β12.

Πώς να αυξήσετε την απορρόφηση του σιδήρου από τα τρόφιμα

O σίδηρος είναι ένα βασικό ιχνοστοιχείο που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργεί σωστά. Έτσι, είναι ζωτικής σημασίας να καταναλώνονται επαρκείς ποσότητες από αυτό καθημερινά στη διατροφή σας. Είναι ενδιαφέρον ότι τα τρόφιμα που τρώτε επηρεάζουν όχι μόνο πόσο σίδηρο καταναλώνετε αλλά και πόσο καλά απορροφάται στο σώμα σας. Μόλις απορροφηθεί από το σώμα σας, χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο για την αιμοσφαιρίνη, μια πρωτεΐνη που βρίσκεται στα ερυθρά αιμοσφαίρια που βοηθά τη μεταφορά οξυγόνου γύρω από το σώμα σας. 

Θυρεοειδής αδένας: Επισκόπηση

Πώς λειτουργεί αυτός ο ενδοκρινής αδένας και ποια συμπτώματα μπορεί να αποτελούν ένδειξη για υπερθυρεοειδισμό και υποθυρεοειδισμό

Ο θυρεοειδής αδένας είναι ένα όργανο σε σχήμα πεταλούδας που βρίσκεται στη βάση του λαιμού σας. Απελευθερώνει ορμόνες που ελέγχουν τον μεταβολισμό — τον τρόπο που το σώμα σας χρησιμοποιεί την ενέργεια. Οι ορμόνες του θυρεοειδούς ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες του σώματος, όπως:

Αναιμία λόγω έλλειψης σιδήρου και θυρεοειδής αδένας

Τι είναι η αναιμία λόγω έλλειψης σιδήρου και γιατί είναι σημαντικό να ελέγξετε εάν παρουσιάζετε κόπωση ή κενά μνήμης;

Όπως φανερώνει και το όνομα η αναιμία λόγω έλλειψης σιδήρου οφείλετε σε ανεπάρκεια αποθεμάτων σιδήρου.

Το σώμα μας δεν μπορεί να παρασκευάσει αρκετά ερυθρά κύτταρα.

Χωρίς επάρκεια αποθεμάτων σιδήρου τα ερυθροκύτταρα μας δεν έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν οξυγόνο στους υπόλοιπους ιστούς του σώματος μας. Δεν θα μπορεί να παραχθεί αρκετή ενέργεια με αποτέλεσμα να νιώθετε κόπωση και δυσφορία μετά από μέτρια σωματική άσκηση.

Μπορεί το αλκοόλ να επηρεάσει τα συμπτώματα του καρκίνου του προστάτη;

Ο καρκίνος του προστάτη είναι απίθανο να προκαλέσει συμπτώματα μέχρι μεταγενέστερο στάδιο. Ο προσυμπτωματικός έλεγχος είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι γιατροί για να εντοπίσουν τα αρχικά σημάδια της νόσου σε άτομα με παράγοντες κινδύνου.

Ζάχαρη και συκώτι: τι πρέπει να γνωρίζετε

Όλοι γνωρίζουμε ότι η υπερβολική ζάχαρη είναι επιβλαβής για τη γενική υγεία μας. Αλλά πολλοί άνθρωποι δεν κατανοούν την επίδραση που έχει η ζάχαρη στο συκώτι.

Η υπερβολική ζάχαρη μπορεί να προκαλέσει παχυσαρκία και η παχυσαρκία είναι ένας παράγοντας που συμβάλλει στην ηπατική νόσο.

Αραχιδονικό Οξύ

Το αραχιδονικό οξύ είναι ένα απαραίτητο λιπαρό οξύ, το οποίο το καταναλώνουμε σε μικρές ποσότητες μέσω της διατροφής μας. Χαρακτηρίζεται ως απαραίτητο λιπαρό οξύ γιατί είναι απολύτως απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Τα απαραίτητα λιπαρά οξέα είναι πολυακόρεστα και το σώμα μας δεν έχει την ικανότητα να τα συνθέτει οπότε πρέπει να τα λάβουμε απαραιτήτως μέσω της διατροφής μας

Συνταγή για μια νόστιμη και υγιεινή ζεστή σοκολάτα κατά την διάρκεια των γιορτών

Αναζητάτε μια συνταγή ζεστής σοκολάτας που να μην είναι υπερβολικά ζαχαρούχα ; Δοκιμάστε αυτή την υγιεινή ζεστή σοκολάτα!!

Δείτε πώς μπορείτε να φτιάξετε την καλύτερη υγιεινή συνταγή ζεστής σοκολάτας:

Γνωρίζατε ότι μπορείτε να φτιάξετε μια σπιτική συνταγή ζεστής σοκολάτας σε μόλις 5 λεπτά στο μάτι της κουζίνας;

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν θέλετε μια υγιεινή ζεστή σοκολάτα, επειδή μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα της γλυκύτητας που προσθέτετε στο ρόφημά σας.

 

Πώς ο καφές παρεμβαίνει στη φαρμακευτική αγωγή για τον θυρεοειδή;

Σε πολλούς ανθρώπους αρέσει να πίνουν ένα φλιτζάνι καφέ πριν πάνε στη δουλειά ή ξεκινήσουν τη μέρα τους. Αλλά εάν το κάνετε πριν ή μέσα σε μία ώρα μετά τη λήψη ορισμένων φαρμάκων για τον θυρεοειδή , μπορεί να κάνει τα φάρμακα λιγότερο αποτελεσματικά.

Diavítis Hashimoto

Διαβήτης, Hashimoto, και ένας υπολειτουργικός θυρεοειδής

H αυτοάνοση σύνδεση μεταξύ υπολειτουργικού θυρεοειδούς, υπερβολικού βάρους και διαβήτη.

Οι παθήσεις του θυρεοειδούς και ο διαβήτης είναι τα δύο πιο συχνά ορμονικά προβλήματα. Σήμερα ο διαβήτης ομαδοποιείται σε δύο κύριες μορφές: τον διαβήτη τύπου 1 και τύπου 2. Τόσο ο διαβήτης τύπου 1 όσο και ο τύπου 2 μπορεί να εμφανιστεί σε άτομα που έχουν διαγνωστεί με Hashimoto και έναν υπολειτουργικό θυρεοειδή.

6 Οφέλη για την υγεία από τις γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι γλυκά, αμυλούχα λαχανικά ρίζας που καλλιεργούνται παγκοσμίως. Έρχονται σε διάφορα μεγέθη και χρώματα συμπεριλαμβανομένου του πορτοκαλί, του λευκού και είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Προστατίτιδα και διατροφή

Η προστατίτιδα είναι ο γενικός όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη φλεγμονή του προστάτη.Είναι η πιο συχνή ουρολογική πάθηση σε άντρες κάτω των 50 ετών και η τρίτη πιο συχνή μετά την ηλικία των 50. Σήμερα ξέρουμε ότι υπάρχουν διαφορετικά είδη προστατίτιδας:

  • Η οξεία βακτηριακή προστατίτιδα
  • Η χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα
  • Η χρόνια προστατίτιδα μη βακτηριακή
  • Η ασυμπτωματική φλεγμονώδης προστατίτιδα

Ρόδι: Οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση του

Τα ρόδια έχουν ένα εντυπωσιακό θρεπτικό προφίλ, ένα φλιτζάνι αρίλιες (174 γραμμάρια) περιέχει 24 γραμμάρια ζάχαρης και 144 θερμίδες.

 Επίσης περιέχει:

Φυτικές ίνες: 7 γραμμάρια

Πρωτεΐνη: 3 γραμμάρια

Βιταμίνη C: 30% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης

Βιταμίνη Κ: 36% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης

Φολικό οξύ: 16% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης

Κάλιο: 12% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης

Οφέλη ελαιόλαδου στην εγκυμοσύνη

Το ελαιόλαδο είναι πολύ ασφαλές για να το καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας και, επομένως, μπορείτε να το προσθέσετε με ασφάλεια στη διατροφή σας. Έχει πολλά οφέλη για μια έγκυο γυναίκα ‘όπως και για το αγέννητο μωρό.

 

Σέλινο: Οφέλη και κίνδυνοι για την υγεία από την κατανάλωση του.

Το σέλινο κατέχει ιδιαίτερα σημαντική θέση στην ελληνική κουζίνα αφού καταφέρνει να προσδίδει χαρακτηριστικό άρωμα και γεύση σε πολλά πιάτα και ορεκτικά του παραδοσιακού ελληνικού τραπεζιού. Τα τραγανά κοτσάνια του, κάνουν το λαχανικό ένα δημοφιλές φαγητό με λίγες θερμίδες και μπορεί να προσφέρει μια σειρά από οφέλη για την υγεία.

 

Η σχέση μεταξύ ζάχαρης και ήπατος

Το συκώτι αποθηκεύει και παράγει ζάχαρη…

Το συκώτι λειτουργεί ως δεξαμενή γλυκόζης (ή καυσίμου) του σώματος και βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας και άλλων καυσίμων του σώματος σταθερά . Το συκώτι αποθηκεύει και παράγει γλυκόζη ανάλογα με τις ανάγκες του σώματος. Η ανάγκη αποθήκευσης ή απελευθέρωσης γλυκόζης σηματοδοτείται κυρίως από τις ορμόνες ινσουλίνη και γλυκαγόνη.

Η αποφυγή πρόσθετων σακχάρων μπορεί να προστατεύσει τα παιδιά από τη λιπώδη νόσο του ήπατος

Η μη αλκοολική λιπώδης νόσος του ήπατος (NAFLD) είναι μια κατάσταση που προκύπτει από την ύπαρξη επιπλέον λίπους στο ήπαρ. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι η πιο κοινή χρόνια ηπατική νόσος στα παιδιά. Είναι μια κατάσταση κατά την οποία το υπερβολικό λίπος αποθηκεύεται στο ήπαρ και μπορεί να οδηγήσει σε κίρρωση και ηπατική ανεπάρκεια εάν αφεθεί χωρίς θεραπεία. Σχεδόν το 10% των παιδιών και των εφήβων έχουν αυτήν την πάθηση.

 

Πώς να διαχειριστείτε το λιπώδες ήπαρ με τη διατροφή

Για την καταπολέμηση της λιπώδους νόσου του ήπατος, είναι απαραίτητο να κάνετε στρατηγικές και μόνιμες αλλαγές στη διατροφή σας, αντί να αποφεύγετε ή να ενσωματώνετε τυχαίες τροφές .Το πιο σημαντικό μέρος αυτών των αλλαγών είναι ότι πρέπει να είναι βιώσιμες. 

antístasi stin insoulíni

Τι είναι η αντίσταση στην ινσουλίνη;

Εάν κάποιος έχει αντίσταση στην ινσουλίνη, το σώμα του δεν ανταποκρίνεται σωστά στην ορμόνη ινσουλίνη.

Η ινσουλίνη παράγεται από το πάγκρεας. Όταν τρώμε τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες διασπώνται σε γλυκόζη (ένας όρος για τη ζάχαρη) στο αίμα. Η φυσιολογική λειτουργία της ορμόνης ινσουλίνης είναι η μεταφορά γλυκόζης από το αίμα στο ήπαρ και τα μυϊκά κύτταρα, για χρήση ως ενέργεια και διαχείριση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα μας.