Ιουλία Χαριστού ΔιατροφολόγοςΧρήσιμα άρθραΠαθήσεις που σχετίζονται με την Διατροφή
pyknóteres malliá kai diatrofí

12 τρόφιμα για ισχυρότερα νύχια και πυκνότερα μαλλιά

Κοιτάζοντας καλά είναι εξίσου σημαντική η φροντίδα του σώματός σας στο εσωτερικό καθώς και η χρήση προϊόντων στο εξωτερικό. Δεδομένου ότι τα μαλλιά και τα νύχια είναι κατασκευασμένα από κερατίνη, μέσω μιας παρόμοιας διαδικασίας στο σώμα, πιστεύεται ότι τα θρεπτικά συστατικά μπορούν να βοηθήσουν. 

12 τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Α για να προσθέσετε στη διατροφή σας

Η βιταμίνη Α προστατεύει από τη βλάβη από την υπεριώδη ακτινοβολία και βοηθάει στη διατήρηση υγιούς δέρματος. Προωθεί επίσης τη λειτουργία του εγκεφάλου και ενισχύει την ανοσία. Αλλά είναι καλύτερο να την λάβετε από τρόφιμα και όχι από συμπλήρωμα. Η βιταμίνη Α μπορεί να αποθηκευτεί σε υψηλά επίπεδα στο σώμα σας, κάτι που μπορεί να είναι τοξικό. Παρακάτω είναι 12 θρεπτικές επιλογές.

Τα 7 καλύτερα τρόφιμα για το λαμπερό δέρμα!

Τα μυριάδες προϊόντα που βρίσκονται στα φαρμακεία και τα καταστήματα ομορφιάς είναι η μόνη απόδειξη που επιβεβαιώνει την εμμονή που έχει επικρατήσει για το τέλειο δέρμα. Ανεξάρτητα από τον τύπο του δέρματός σας, αυτά είναι τα τρόφιμα με τα οποία πρέπει να γεμίζετε το πιάτο σας.

βιταμίνη D στη διατροφή

7 τρόποι για να πάρετε περισσότερη βιταμίνη D στη διατροφή σας

Παίρνετε αρκετή βιταμίνη D; Αν έχετε έλλειψη αυτής της βιταμίνης μπορεί να αυξήσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, παχυσαρκίας, κατάθλιψης, διαβήτη, οστεοπόρωσης και ορισμένων μορφών καρκίνου. Επιπλέον, μια έρευνα διαπίστωσε ότι η ανεπάρκεια βιταμίνης D σχετίζεται με ταχύτερη μείωση σε ορισμένες γνωστικές λειτουργίες. Συστήνεται ότι οι ενήλικες μεταξύ 19 και 70 ετών θα πρέπει να παίρνουν τουλάχιστον 600 μονάδες βιταμίνης D την ημέρα.