Τα 7 καλύτερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά που μπορούν να μπουν σε smoothie!

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα πράσινο smoothie. Γεμάτα με φυτοσυστατικά, πρωτεΐνες, βιταμίνες, ανόργανα άλατα, και αντιοξειδωτικά, τα πράσινα smoothies μας αναζωογονούν.

Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό να ενσωματώσουμε μια ευρεία ποικιλία χρωμάτων στη διατροφή μας για να εξασφαλίσουμε μια επαρκή διατροφή.

Τα 7 καλύτερα οφέλη για τα κάστανα

Τα κάστανα μπορεί να φαίνονται σαν ένα μέσο, καθημερινό καρύδι, αλλά υπάρχουν μια σειρά από σημαντικά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς τους να διαχειριστούν το διαβήτη, τη βελτίωση της υγεία του πεπτικού συστήματος, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, την ενίσχυση των οστών, τη μείωση της αρτηριακής πίεσης, τη προστασία της καρδιαγγειακής υγείας, την αύξηση γνωστικής λειτουργίας και την πρόληψη χρόνιων ασθενειών.

5 Εύκολοι τρόποι για να τρώμε περισσότερες φυτικές ίνες

Είναι σημαντικές για να βοηθήσουν στην πρόληψη χρόνιων ασθενειών όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και ορισμένες μορφές καρκίνου .Η έρευνα δείχνει επίσης ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους, με σκοπό να αισθάνεστε χορτάτοι μετά το φαγητό. Οι περισσότεροι από εμάς καταναλώνουν περίπου το μισό ποσό των φυτικών ινών που είναι απαραίτητες για την διατροφή .