Διαιτολογος και χορτοφαγική διατροφή

Όταν μιλάμε για ισορροπημένη δίαιτα χορτοφαγίας, εννοούμε μία δίαιτα η οποία θωρακίζει τον οργανισμό μας με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία που έχει ανάγκη για να λειτουργεί σωστά, όπως οι βιταμίνες, τα μέταλλα, τα απαραίτητα αμινοξέα, τα λιπαρά οξέα κ.λπ.

«Η χορτοφαγική δίαιτα / vegan διατροφή, μπορεί να είναι ισορροπημένη, εφόσον είναι έτσι σχεδιασμένη, ώστε να μας παρέχει την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας. Τα επίπεδα πρόσληψης των θρεπτικών συστατικών της χορτοφαγικής δίαιτας καθορίζονται από το είδος της χορτοφαγίας -όσο δηλαδή περιορίζονται οι ομάδες τροφίμων, τόσο πιο δύσκολα καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες του ατόμου στα αναγκαία θρεπτικά συστατικά».

Ως Διαιτολόγος συμβουλεύω στους χορτοφάγους, και ειδικά σε εκείνους που ακολουθούν αυστηρά χορτοφαγικές δίαιτες έχει παρατηρηθεί έλλειψη βιταμίνης D, βιταμίνης Β12, σιδήρου, ψευδαργύρου, ασβεστίου και Ω3 λιπαρών οξέων. Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθούν μελλοντικά προβλήματα στην υγεία μας, καλό είναι πριν ξεκινήσουμε μια χορτοφαγική δίαιτα να επισκεφθούμε έναν διατροφολόγο ο οποίος, με βάση τις ανάγκες μας, θα καταρτίσει ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο χορτοφαγίας .

 

vegan διατροφολόγος vegan διαιτολόγοι

6 συνδυασμοί τροφών για χορτοφάγους!

Βασικά στοιχεία  για την επίτευξη και διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι τα ίδιο για χορτοφάγους και nonvegetarians: Υγιεινή διατροφή, ποικιλία στα τρόφιμα, ενεργειακό ισοζύγιο, επαρκής ενυδάτωση και υψηλή αντιοξειδωτική προστασία.

χορτοφαγική διατροφή

Χορτοφαγία και Διαιτολόγος

Πολλοί άνθρωποι –όλο και περισσότεροι τα τελευταία χρόνια- στρέφονται προς την χορτοφαγία, για διάφορους λόγους. Κάποιοι επειδή πιστεύουν πως η αποχή από το κρέας θα τους εξασφαλίσει μακροζωία και άλλοι επειδή δεν αντέχουν στη σκέψη πως ένα ζώο θανατώνεται για να καταλήξει στο πιάτο τους.