Βασικά βήματα απώλειας κιλών όταν έχετε υποθυροειδισμό:

 

  1. Παρακολουθείστε την ινσουλίνη σας :

Η απώλεια κιλών δεν αφόρα μόνο την κατανάλωση λιγότερων θερμίδων αλλά και την παρακολούθηση της ινσουλίνης. Η ινσουλίνη είναι μια ορμόνη που μειώνει τα σάκχαρα του αίματος και βοηθά στην αποθήκευση ενέργειας στο σώμα μας. Με την κατανάλωση υδατανθράκων η ινσουλίνη παρακινείται και παίρνουμε κιλά. Στην απουσία της ακόμα και εάν η θερμιδική πρόσληψη είναι αυξημένη υπάρχει απώλεια κιλών.

  1. Έχετε υπομονή μέχρι να είστε σε μια αποτελεσματική αγωγή για εσάς:

Πολλές φορές απαιτείτε χρόνος για την λήψη αγωγής που να είναι αποτελεσματική για τον εκάστοτε ασθενή.

  1. Mειώστε την πρόσληψη γλουτένης:

Ακόμα και εάν δεν έχετε Hasimoto ή άλλες δυσμενείς αντιδράσεις ο περιορισμός την γλουτένης βοηθά.

  1. Κάντε ασκήσεις με βάρη και όχι αερόβια άσκηση:

Κατά τον υποθυροειδιμό συχνά υπάρχει απώλεια βάρους λόγω απώλειας μυϊκής μάζας, κάτι που είναι ανεπιθύμητο. Αυτό συμβαίνει είτε λόγω κούρασης, είτε λόγω κάποιων θεραπευτικών αγωγών, όπως η T3. Είναι σημαντική προσπάθεια διατήρησης της μυϊκής μάζας και ακόμα καλύτερα η αύξηση της ενώ παράλληλα βοηθά η απώλεια λίπους.

  1. Ελέγχετε το σίδηρο, την βιταμίνη D3, το Σελήνιο, την βιταμίνη Β12, την φερριτίνη, το φολικό, τα επίπεδα οιστοργόνων, προγεστερόνης και τεστοστερόνης τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες.
  2. Δεν χρειάζεται να καταναλώνεται 1000 θερμίδες ανά ημέρα για να επιτύχετε απώλεια βάρους:

Με σωστή καθοδήγηση από έναν ειδικό συνεχίζεται να τρέφεστε κανονικά.

  1. Μην καταναλώνεται πολύ αλκοόλ:

Η κατανάλωση αλκοόλ οδηγεί σε αύξηση της ινσουλίνης.

  1. Η δίαιτα και η αγωγή που ακολουθεί ο καθένας είναι εξατομικευμένη:

Ο κάθε ασθενής βρίσκει την δίαιτα και αγωγή που ταιριάζει σε αυτόν, δεν σημαίνει ότι κάτι που ταιριάζει σε έναν άλλον πάσχοντα θα έχει αποτέλεσμα και στον ίδιο.

  1. Καταναλώνεται λίπη, πρωτεΐνη και μειώστε τους υδατάνθρακες.

Καταναλώστε λιγότερους υδατάνθρακες και προτιμήστε γλυκοπατάτες, πλιγούρι και λαχανικά.

  1. Αποφύγετε τα πολλά φρούτα:

Τα φρούτα περιέχουν σάκχαρα ( ζάχαρη) τα οποία αυξάνουν επίσης τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα.

Πίσω →