Ιουλία Χαριστού ΔιατροφολόγοςΧρήσιμα άρθραΔιατροφή και ΥποθυρεοειδισμόςΟι 10 πολύτιμες συμβουλές για την απώλεια βάρους στον υποθυρεοειδισμό
  1. Καταναλώνουμε 3,5 Lt νερό καθημερινά για την καλύτερη ενυδάτωση σας
  2. Αύξηση του ωραρίου του ύπνου σας. Δεν θα χάσετε βάρος αν δεν κοιμάστε αρκετά, οπότε βρείτε έναν τρόπο να έχετε 7-8 ώρες τη νύχτα.
  3. Αύξηση των φυτικών ινών στην διατροφή σας και καθαρή πρωτεΐνη χωρίς ορμόνες(βιολογικά προϊόντα)
  4. Βάλτε την γυμναστική στην ζωή σας
  5. Στόχος να τρώτε μέσα σε 10 ωρών, για παράδειγμα 10πμ έως 8μμ ή 8πμ έως 6μμ (ή για εσάς που ξυπνάτε αργά: 12μμ έως 10μμ)
  6. Αποφύγετε την καταναλώσεις ζάχαρης
  7. Αποφύγετε την καταναλώσεις γλουτένης
  8. Αύξηση της μυϊκής ενδυνάμωσης ώστε να έχετε μεγαλύτερη αντοχή
  9. Κρατήστε ημερολόγιο γευμάτων ώστε να δείτε πως έχουν αλλάξει τα γεύματα σας, σε σχέση με πριν
  10. Να ξεκινήσετε από αύριο αυτές τις συμβουλές και να μην το αναβάλετε ώστε να δείτε βελτίωση

Πίσω →