Ο θυρεοειδής σας και ολόκληρο το ανοσοποιητικό σας σύστημα εξαρτάται από μια σειρά βιταμινών Β που λειτουργούν αποτελεσματικά. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως η ρόκα, το σπανάκι και το μαρούλι είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών Β που χρειάζονται για να υποστηρίξουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Οι ακόλουθες βιταμίνες Β βρίσκονται στα φυλλώδη πράσινα:

  • Β1 (θειαμίνη).

Η θειαμίνη βοηθά το σώμα σας να παράγει νέα κύτταρα και μειώνει το άγχος προστατεύοντας το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

  • Β2 (ροβοφλαβίνη).

Η ριβοφλαβίνη λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό για την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών, οι οποίες είναι επιζήμιες για ολόκληρο το σώμα σας, συμπεριλαμβανομένου του θυρεοειδούς σας.

  • Β3 (νιασίνη).

Η νιασίνη είναι ένα αντιφλεγμονώδες θρεπτικό συστατικό.

  • Β9 (φολατίνη).

Το φυλλικό οξύ, που ονομάζεται επίσης φολικό οξύ με τη συνθετική του μορφή, έχει πολλά βασικά οφέλη για την υγεία. Παίζει ρόλο στη σύνθεση και επισκευή του DNA και ενθαρρύνει την ανάπτυξη κυττάρων και ιστών σε όλο το σώμα σας, συμπεριλαμβανομένου του θυρεοειδούς σας.

Πολλά πράσινα φυλλώδη λαχανικά, πλούσια σε φυτοθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που προσφέρουν τεράστια υποστήριξη στο ανοσοποιητικό σύστημα.

 

 

Πίσω →