Ιουλία Χαριστού ΔιατροφολόγοςΧρήσιμα άρθραΣυμβουλέςΤα οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση βουτύρων από ξηρούς καρπούς

Από όλα τα βούτυρα ξηρών καρπών, πιθανότατα γνωρίζετε περισσότερο το φυστικοβούτυρο. Ωστόσο, υπάρχει μια πληθώρα βουτύρων από ξηρούς καρπούς για να διαλέξετε. Βούτυρα ξηρών καρπών από κάσιους, αμύγδαλα, καρύδια macadamia και πολλά άλλα είναι διαθέσιμα και αρκετά διαδεδομένα τον τελευταίο καιρό.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε για άλλα βούτυρα ξηρών καρπών που πρέπει να δοκιμάσετε εάν έχετε αλλεργίες στα φυστίκια ή απλά θέλετε κάποια μεσημεριανή ποικιλία.

 Αλλεργίες στους ξηρούς καρπούς

Οι αλλεργίες στους ξηρούς καρπούς - ειδικά στα φιστίκια - είναι όλο και πιο συχνές.

Οι αλλεργίες στα φυστίκια μπορεί να είναι επικίνδυνες. Το ACAAI (Αμερικανικό Κολλέγιο Αλλεργίας, Άσθματος και Ανοσολογίας)αναφέρει ότι αυτό είναι ένα από τα τροφικά αλλεργιογόνα που συνηθέστερα σχετίζονται με ξαφνικές και σοβαρές αντιδράσεις, όπως απειλητική για τη ζωή αναφυλαξία.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις βουτύρου ξηρών καρπών και σπόρων που θα κρατήσουν το σάντουιτς σας νόστιμο και τις αλλεργίες σας μακριά.

Εάν δεν είστε αλλεργικοί στους ξηρούς καρπούς, μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία από βούτυρα ξηρών καρπών που είναι υγιή για την καρδιά. Μια μεγάλη ποικιλία από βούτυρα καρυδιών παρέχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Ελέγξτε το τοπικό σας παντοπωλείο ή κατάστημα υγιεινής διατροφής για βούτυρα καρυδιών φτιαγμένα από:

  • αμύγδαλα
  • κάσιους
  • μακαδάμια
  • καρύδια
  • φουντούκια

Τα οφέλη

Τα βούτυρα ξηρών καρπών περιέχουν μια σειρά από σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως:

  • πρωτεΐνη
  • υγιή λίπη
  • φυτική ίνα
  • βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία

Τα συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά στο βούτυρο ξηρών καρπών ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο του ξηρού καρπού, αλλά όλοι οι ξηροί καρποί είναι καλές πηγές υγιεινών λιπαρών.

Ελέγξτε την ετικέτα

Δεν έχουν όλα τα βούτυρα ξηρών καρπών υγιεινά συστατικά. Πολλές μάρκες περιέχουν μόνο ξηρούς καρπούς, αλλά μερικές περιλαμβάνουν πρόσθετο αλάτι και ζάχαρη. Ορισμένοι χρησιμοποιούν μερικώς υδρογονωμένο λάδι - πηγή ανθυγιεινών τρανς λιπαρών. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την ετικέτα πριν επιλέξετε βούτυρο καρυδιών.

 

Πίσω →