Ιουλία Χαριστού ΔιατροφολόγοςΧρήσιμα άρθραΣυμβουλές11 Tρόφιμα που επιταχύνουν το μεταβολισμό σας

Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Η τακτική άσκηση και η αφθονία του ύπνου είναι δύο από τα καλύτερα πράγματα. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης πολλά τρόφιμα που επιταχύνουν τον μεταβολισμό, οπότε η προσθήκη τους στη διατροφή σας μπορεί να σας δώσει το επιπλέον πλεονέκτημα για να χάσετε περισσότερο βάρος.

Παρακάτω είναι ένας κατάλογος με 11 τρόφιμα που συμβάλλουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Σκεφτείτε αυτά τα τρόφιμα ως μηχανισμούς υποστήριξης στην πορεία σας προς την απώλεια λίπους, καθώς οποιαδήποτε δίαιτα που κρατά τα κιλά μακριά απαιτεί συνεχή προσπάθεια και άσκηση.

  1. Οι καυτερές πιπεριές.

Το πιπέρι καγιέν και άλλες μορφές πικάντικων πιπεριών ενισχύουν άμεσα το μεταβολισμό και την κυκλοφορία. Στην πραγματικότητα, η κατανάλωση καυτερών πιπεριών όχι μόνο επιταχύνει το μεταβολισμό σας, αλλά και μειώνει τους πόθους για φαγητό. Αυτό σχετίζεται με την περιεκτικότητα σε καψαϊκίνη, μια ένωση που διεγείρει τους υποδοχείς του πόνου του σώματος, αυξάνοντας προσωρινά την κυκλοφορία του αίματος και τον μεταβολικό ρυθμό.

  1. Οι ολόκληροι κόκκοι: πλιγούρι βρώμης και καστανό ρύζι.

Οι ολόκληροι κόκκοι είναι γεμάτοι από θρεπτικά συστατικά και σύνθετους υδατάνθρακες που επιταχύνουν τον μεταβολισμό σταθεροποιώντας τα επίπεδα ινσουλίνης. Οι υδατάνθρακες με αργή αποδέσμευση, όπως το πλιγούρι βρώμης, το καστανό ρύζι και το κινόα, προσφέρουν μακροχρόνια ενέργεια, χωρίς τις αιχμές που σχετίζονται με άλλες τροφές πλούσιες σε ζάχαρη. Θέλουμε να διατηρήσουμε χαμηλά τα επίπεδα ινσουλίνης μας, καθώς οι αιχμές αυτής της χημικής ουσίας λένε στο σώμα ότι πρέπει να αρχίσει να αποθηκεύει επιπλέον λίπος.

  1. ο μπρόκολο.

Με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο (γνωστός μειωτήρας βάρους), το μπρόκολο είναι επίσης εξαιρετικά υψηλό στις βιταμίνες C, K και A. Μία μερίδα μπρόκολου θα σας προσφέρει επίσης άφθονο φυλλικό οξύ και διαιτητικές ίνες, καθώς και μια ποικιλία αντιοξειδωτικών. Το μπρόκολο είναι επίσης ένα από τα καλύτερα τρόφιμα αποτοξίνωσης που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας.

  1. Οι σούπες

Μια μελέτη που έγινε σχετικά με τις σούπες διαπίστωσε ότι προσέφερε συνδυασμούς υγρών και στερεών μειώνοντας την όρεξη, μειώνοντας την πρόσληψη περίσσειας τροφής, επιταχύνοντας τον μεταβολισμό και κάνοντας λίπος.

  1. Το πράσινο τσάι

Είναι πλέον γνωστό γεγονός, μέσω πολλαπλών επιστημονικών μελετών, ότι το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το μεταβολισμό, καθώς και να προσφέρει μια ποικιλία άλλων οφελών για την υγεία. Το πράσινο τσάι είναι νόστιμο και είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν ενεργά τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες!

  1. Τα μήλα και τα αχλάδια

Μελέτες δείχνουν ότι αυτοί οι δύο καρποί βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού και την επιτάχυνση της απώλειας βάρους. Έρευνα διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που τρώνε τρία μικρά μήλα ή αχλάδια καθημερινά έχασαν περισσότερο βάρος από τις γυναίκες που δεν το έκαναν.

  1. Τα μπαχαρικά.

Τα μπαχαρικά είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διατηρήσετε υψηλά τα μεταβολικά σας ποσοστά. Ιδιαίτερα τα πιό πικάντικα μπαχαρικά όπως μαύρο πιπέρι, σπόροι μουστάρδας, κρεμμύδι σε σκόνη και τζίντζερ αυξάνουν κατά πολύ τον μεταβολισμό μας.

  1. Τα φρούτα

Τα φρούτα όπως το γκρέιπφρουτ έχουν αποδειχθεί ότι μας βοηθούν να καίμε λίπος και να διατηρούμε το μεταβολισμό μας υψηλό. Αυτό μπορεί να σχετίζεται με την υψηλή ποσότητα βιταμίνης C των καρπών, ένα χρήσιμο και υγιεινό συστατικό που μειώνει τις αιχμές της ινσουλίνης.

  1. Τα τρόφιμα που είναι υψηλά σε ασβέστιο

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν 1.200-1.300 χιλιοστόγραμμα ασβεστίου την ημέρα έχασαν σχεδόν το διπλάσιο της ποσότητας βάρους, όπως εκείνοι που δεν είχαν πάρει αρκετό ασβέστιο στη διατροφή τους. Για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας, καλό είναι να τρώτε πολλά τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο. Εάν δεν μπορείτε να πάρετε αρκετές από αυτές τις τροφές, τότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο λήψης συμπληρώματος ασβεστίου.

  1. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε Ωμέγα-3

Τρώγοντας τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Αυτά τα οξέα μειώνουν την παραγωγή μιας ορμόνης που ονομάζεται λεπτίνη, μια φυσική χημική ουσία που μειώνει το μεταβολισμό σας..

  1. Το νερό

Το νερό είναι ένα ενισχυτικό του μεταβολισμού. Μια γερμανική μελέτη διαπίστωσε ότι το πόσιμο νερό επιταχύνει την καύση λίπους. Είναι επίσης ένα φυσικό κατασταλτικό της όρεξης και αποτοξινωτής.

Πίσω →