Ιουλία Χαριστού ΔιατροφολόγοςΧρήσιμα άρθραΔιατροφή και ΥποθυρεοειδισμόςΣχέδιο για τον υποθυρεοειδισμό και την απώλεια βάρους

Έχετε διαγνωστεί με υπολειτουργικό θυρεοειδή ή υποψιάζεστε ότι έχετε;

1.Η θυρεοειδική ορμόνη πρέπει να καταναλώνεται με νηστεία: Τουλάχιστον 1 ώρα πριν από το πρώτο σας φαγητό. Εξαρτάται από τις διατροφικές σας συνήθειες και τι λειτουργεί καλύτερα για τον τρόπο ζωής σας.

2.Goitrogens, σόγια και όσπρια: Τα goitrogens και η σόγια φαίνεται να είναι ασφαλή σε μέτριες ποσότητες αλλά μπορείτε πάντα να τα παραλείπετε.

3.Επιλέξτε το ποτό σας: Το σχέδιο γεύματος δεν περιλαμβάνει ποτά, αλλά κρατήστε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και πίνετε. Το τσάι είναι επίσης ωραίο, αλλά οι ανεπίσημες αναφορές υποδεικνύουν ότι πάνω από 300 mg την ημέρα καφεΐνης (2-3 τακτικοί καφέδες) μπορεί να επιδεινώσει τον θυρεοειδή.

4.Η ευελιξία είναι το κλειδί: Φυσικά αυτό το σχέδιο δεν μπορεί να ικανοποιήσει όλες τις ατομικές ανάγκες σας, οπότε αν υπάρχει ένα συστατικό που δεν τρώτε, αντικαταστήστε το ή αφήστε το έξω. Επίσης, μπορείτε να προετοιμάσετε μερικά γεύματα προκαταβολικά, ώστε να μπορείτε απλώς να τα αναθερμάνετε.

5. Περιορίστε ή εξαλείψτε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, καθώς είναι θεμελιώδους σημασίας για μια υγιεινή διατροφή. Ρεαλιστικά, είναι πολύ δύσκολο να εξαλειφθούν όλες οι πολύ επεξεργασμένες (συχνά προσυσκευασμένες) τροφές, αλλά να προσέξετε να τις μειώσετε.

Αναζητήστε μια ολοκληρωμένη επαγγελματική και λειτουργική διατροφή για βοηθήσετε το θυρεοειδή αδένα , στο Διατολογικό μας Κέντρο «Χαριστού Ιουλία» για να σας βοηθήσουμε, να σας καθοδηγήσουμε, ή να συνθέσουμε το κατάλληλο διατροφικό πλάνο - δίαιτα για Υποθυρεοειδισμό με στόχο την μείωση του λιπώδους ιστού, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις προσωπικές διατροφικές ιδιαιτερότητες, που θα είναι, εύκολο να το τηρήσετε.

Πίσω →