Μια υγιεινή διατροφή για άντρες περιλαμβάνει:

Τουλάχιστον 2 κούπες κομμένα φρούτα και 2 ½ κούπες λαχανικών σε καθημερινή βάση. 

Καρπούς ολικής αλέσεως  πχ σιτάρι, κριθάρι κλπ χωρίς να είναι επεξεργασμένοι.

Ψάρια. Πρέπει να τρώτε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να διατηρήσετε την υγεία σας

Φυτικές-διαιτητικές ίνες. Η ιδανική ποσότητα φυτικών ινών για νεότερους άντρες είναι 38 γραμμάρια την ημέρα, ενώ για άντρες πάνω των 50 ετών καλύτερα να περιοριστούμε στα 30 γραμμάρια.

Μη κορεσμένα λίπη όπως το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί.

 

Ενδυνάμωση της υγεία σας  

 με 5 από τις καλύτερες δυναμωτικές τροφές για τους άνδρες.

1. Σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας αποτελούν μια καλή πηγή ψευδαργύρου, που είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά μέταλλα για την ανδρική υγεία.

2. Βοδινό κρέας

Το βοδινό κρέας είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και σιδήρου, το οποίο βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου σε όλο το σώμα και αποτρέπει το αίσθημα κόπωσης

3. Ντομάτες

Η χρωστική ουσία που δίνει στις ντομάτες τη χαρακτηριστική ρόδινο-κόκκινη απόχρωση τους είναι ένα ισχυρό καροτενοειδές, γνωστό ως λυκοπένιο. Το λυκοπένιο ιδίως έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη στους άνδρες, καθιστώντας τις ντομάτες ένα ισχυρό τρόφιμο για την προστασία της υγείας σας.

4. Καρύδια

Τα καρύδια είναι κάτι παραπάνω από ένα τραγανό σνακ, είναι μια σούπερ θρεπτική τροφή που προσφέρει πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Το σελήνιο, το μαγνήσιο και η βιταμίνη Ε που βρέθηκαν στα καρύδια μπορούν να προστατεύσουν την υγεία του προστάτη.

5. Σολομός

Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, μια εξαιρετική πηγή προστατευτικών για την καρδιά ωμέγα-3 απαραίτητων λιπαρών οξέων και υψηλής ποιότητας πρωτεϊνών για την οικοδόμηση και την ανάκτηση των μυών. Οι πρωτεΐνες παρέχουν τα βασικά δομικά στοιχεία για την ανάπτυξη των ιστών και μπορούν να βοηθήσουν να νικήσετε την κούραση.

Πίσω →