Ιουλία Χαριστού ΔιατροφολόγοςΧρήσιμα άρθραΔιατροφή και HashimotoΠαράγοντες που βοηθάνε στην ανάκαμψη του χασιμότο.

Η διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική για όλες τις πτυχές της υγείας μας και γι’αυτούς που πάσχουν από χασιμότο είναι ακόμη πιο σημαντική μετά από τη διάγνωση αυτού του αυτοάνοσου νοσήματος, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση ο μόνος παράγοντας. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες εξίσου σημαντικοί για την βελτίωση της νόσου:

  1. Ο ύπνος!

Σε πολλούς ανθρώπους αρέσει να μένουν μέχρι αργά το βράδυ και να αμελούν τον ύπνο τους. Το σώμα όμως δεν το αγαπά αυτό. Είναι αποδεδειγμένο ότι όταν κάποιος με χασιμότο κοιμάται τουλάχιστον 8-8,5 ώρες την νύχτα, οι δείκτες για την υγεία βελτιώνονται (εξετάσεις αίματος, γλυκόζη νηστείας στο αίμα, κλπ).

  1. Η μείωση του στρες!

Ίσως είναι πολύ δύσκολο για πολλούς ανθρώπους να μειώσουν το άγχος τους αλλά το άγχος μπορεί να έχει μεγάλη επίδραση, στα επίπεδα των ορμονών στο σώμα. Πολλές φορές ακόμα και με καλή διατροφή το άγχος δεν βοηθάει στη ρύθμιση των επιπέδων των ορμονών.

  1. Τα συμπληρώματα!

Είναι δύσκολο να βοηθήσουν τα συμπληρώματα από μόνα τους αν δεν υπάρχει μια σωστή διατροφή και διαχείριση του άγχους. Ωστόσο υπάρχουν κάποια συμπληρώματα που βοηθούν από τη στιγμή που ήταν και οι άλλοι παράγοντες ρυθμισμένοι. Κάποια συμπληρώματα είναι τα παρακάτω: το φυλλικό οξύ, τα προβιοτικά, το μουρουνέλαιο, η κορτιζόλη, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, η βιταμίνη D (την οποία μπορούμε να πάρουμε από τον ήλιο καθημερινά), το μαγνήσιο καθώς και βιταμίνη C. Φυσικά καλό είναι να συμβουλευτείτε και τον γιατρό σας πριν λάβετε το οποιοδήποτε συμπλήρωμα.

Αναζητήστε μια ολοκληρωμένη επαγγελματική και λειτουργική διατροφή για βοηθήσετε το θυρεοειδή αδένα , στο Διατολογικό μας Κέντρο «Χαριστού Ιουλία» για να σας βοηθήσουμε, να σας καθοδηγήσουμε, ή να συνθέσουμε το κατάλληλο διατροφικό πλάνο - δίαιτα για Υποθυρεοειδισμό με στόχο την μείωση του λιπώδους ιστού, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις προσωπικές διατροφικές ιδιαιτερότητες, που θα είναι, εύκολο να το τηρήσετε.

Πίσω →