Ιουλία Χαριστού ΔιατροφολόγοςΧρήσιμα άρθραΔιατροφή για Αύξηση όγκουΟι βιταμίνες που θα βελτιώσουν τη συνολική απόδοση σας

4 βιταμίνες που αυξάνουν τη νοημοσύνη σας

Εάν αισθάνεστε να σας λείπει δύναμη του εγκεφάλου, το πρόβλημα μπορεί να βρίσκεται στη διατροφή σας. Η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη για τη διατήρηση κορυφαίας λειτουργίας του εγκεφάλου, και είναι πιθανό ότι απλά δεν παίρνετε αρκετές βιταμίνες με τα καθημερινά σας γεύματα. Πρέπει να συμπληρώσετε τα γεύματά σας με βιταμίνες και ειδικά αυτές που ωφελούν τον εγκέφαλο. Εδώ είναι τέσσερις βιταμίνες που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της δύναμης του εγκεφάλου και τη βραχυπρόθεσμη μνήμη, και να ενισχύσουν τη συνολική απόδοσή σας.

1. Φολικό οξύ

Το φολικό οξύ ελέγχει τα επίπεδα της ομοκυστεΐνης στο αίμα. Η ομοκυστεΐνη είναι γνωστό ότι καταστρέφει τα κύτταρα του εγκεφάλου, όταν είναι σε υψηλά επίπεδα, επαρκείς ποσότητες συμπληρωμάτων φολικού οξέος συνιστώνται αν δεν έχετε αρκετή δύναμη εγκεφάλου. Το φολικό οξύ έχει επίσης αναφερθεί ότι βελτιώνει την βραχυπρόθεσμη μνήμη και την εγρήγορση. Μπορείτε να βρείτε τα συμπληρώματα φυλλικού οξέος στα περισσότερα τοπικά φαρμακεία. Τροφές πλούσιες σε φυλλικό οξύ είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και όσπρια, όπως φασόλια και φακές.

2. Βιταμίνη Β12

Η βιταμίνη Β12 παίζει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας των νευρικών κυττάρων σας. Αυτή η βιταμίνη ενισχύει την παραγωγή της μυελίνης, η οποία καλύπτει τις νευρικές ίνες σας και σας βοηθά έναντι στα ερεθίσματα του εγκεφάλου. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, καθώς πολλά προβλήματα ψυχικής υγείας προκύπτουν από το μπλοκάρισμα των νευρικών κυττάρων που στερούνται τα προστατευτικά περιβλήματα της μυελίνης.

Τα συμπληρώματα με βιταμίνη Β12 έχει βρεθεί ότι βελτιώνουν την καταθλιπτική διάθεση και αυξάνουν την πνευματική εγρήγορση. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι η βιταμίνη Β12 μπορεί να αποτρέψει την απώλεια μνήμης, καθιστώντας τη ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ενίσχυση της δύναμης του εγκεφάλου.

Βρίσκεται κυρίως σε κρέατα, όπως τα πουλερικά, ψάρι, χοιρινό και βοδινό κρέας. Η σπιρουλίνα επίσης ότι περιέχει βιταμίνη Β12.

3. Η βιταμίνη C

Οι ελεύθερες ρίζες μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα του εγκεφάλου σας. Οι ελεύθερες ρίζες είναι ένα υποπροϊόν των χημικών αντιδράσεων που γίνονται στο σώμα μας, από το οξυγόνο. Για να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να λάβουμε επαρκή ποσότητα αντιοξειδωτικών, τα οποία συμβάλλουν στην εξάλειψη των ελεύθερων ριζών από τοω οργανισμό μας.

Η βιταμίνη C είναι ένα από τα πιο εύκολα διαθέσιμα αντιοξειδωτικά στην αγορά. Η βιταμίνη C στη διατροφή θα βελτιώσει τη συνολική απόδοση του εγκεφάλου σας. Μπορείτε να βρείτε βιταμίνη C σε μεγάλη ποικιλία από φρούτα και λαχανικά, συμπεριλαμβανομένων των πορτοκαλιών και των οσπρίων.

4. Η βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε επίσης αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία του εγκεφάλου και των νευρικών κυττάρων σας από πιθανή βλάβη. Οι ερευνητές έχουν βρει η βιταμίνη Ε μπορεί να καθυστερήσει την πρόοδο της νόσου του Alzheimer, ή να βοηθήσει στην πρόληψη. Στην πραγματικότητα, πολλές άλλες διαταραχές του εγκεφάλου μπορεί να προληφθούν απλώς με τα αντιοξειδωτικά.

Μπορείτε να βρείτε βιταμίνη Ε σε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηρούς καρπούς, δημητριακά και γλυκοπατάτες. 

Στο Διαιτολογικό Γραφείο της Κυρίας Χαριστού Ιουλίας μπορούμε να διαμορφώσουμε το κατάλληλο υγιεινό διατροφικό πλάνο – διατροφή για αθλητές ή διατροφή για ασκούμενους. Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ανάγκες σε θρεπτικές ουσίες, τα προβλήματα υγείας που μπορεί να υπάρχουν, το άθλημα που ακολουθούν, τις ιδιαιτερότητες τους και βεβαίως με σκοπό να μειώσουμε τους δείκτες παχυσαρκίας και τον λιπώδη ιστό ή την αύξηση της αντοχής ή του μυικού τόνου . 

Πίσω →