10 τροφές που βοηθούν στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας

Ξέρετε με  τι μοιάζει με κυτταρίτιδα- αλλά ίσως να μην ξέρετε τι είναι ακριβώς. Καθώς τα λιπώδη κύτταρα συσσωρεύονται και διαστέλλονται κάτω από το δέρμα, πιέζουν ενάντια στον ιστό, προκαλώντας μια ανώμαλη εμφάνιση "που συνήθως συναντάται στους γοφούς, τους μηρούς, τους γλουτούς και τα οπίσθια ".

Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα με 3 απλά βήματα, με βάση την επιστήμη

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσετε πολύ γρήγορα  βάρος.

Ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς  τους τρόπους θα σας κάνουν να αισθάνεστε πεινασμένοι και ανικανοποίητοι.

Εάν δεν έχετε τη δύναμη της θέλησης τότε η πείνα θα σας κάνει να παραιτηθείτε γρήγορα από αυτά τα σχέδια.

Το παρακάτω σχέδιο θα:

  • Μειώσει σημαντικά την όρεξή σας.
  • Σας κάνει να χάσετε βάρος γρήγορα, χωρίς πείνα.
  • Βελτιώσει ταυτόχρονα τον μεταβολισμό σας

6 διατροφικές συστάσεις για τον προ-διαβήτη

Περισσότεροι από ένας στους τρεις αμερικανούς ενήλικες έχουν προ-διαβήτη, κατάσταση που χαρακτηρίζεται από υπερβολικά υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Και ενώ ο προ-διαβήτης μπορεί να σας οδηγήσει γρήγορα σε διαβήτη τύπου 2 - καθώς και τις επιπλοκές της υγείας που τον συνοδεύουν - αντίθετα με τον διαβήτη, ο προ-διαβήτης δεν μπορεί απλά να διαχειριστεί, αλλά και να αναστραφεί, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

 Μόνο με τροποποιήσεις στον τρόπο ζωής, τα άτομα με προ-διαβήτη μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2 κατά 40 έως 70%. Αυτές οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν την απώλεια βάρους, την άσκηση, τη διαχείριση του στρες και τις βελτιωμένες συνήθειες ύπνου, αλλά ίσως η πιο σημαντική αλλαγή που μπορείτε να κάνετε όταν προσπαθείτε να χειριστείτε ή και να αντιστρέψετε των προ-διαβήτη είναι η διατροφή.

Τρόφιμα που ελέγχουν τις ημικρανίες

 Σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει ημικρανία, συμπεριλαμβανομένων των καιρικών αλλαγών, των ισχυρών οσμών, του άγχους, της απώλειας ύπνου, των διακυμάνσεων στα επίπεδα οιστρογόνων και των ορισμένων τροφίμων και ποτών. Το να αποφεύγετε τα τρόφιμα που τους προκαλούν μπορεί να μειώσει τον αριθμό και την ένταση των πονοκεφάλων που προκαλούνται. Παρακάτω αναφέρονται 5 από αυτά:

Τα 7 καλύτερα τρόφιμα για το λαμπερό δέρμα!

Τα μυριάδες προϊόντα που βρίσκονται στα φαρμακεία και τα καταστήματα ομορφιάς είναι η μόνη απόδειξη που επιβεβαιώνει την εμμονή που έχει επικρατήσει για το τέλειο δέρμα. Ανεξάρτητα από τον τύπο του δέρματός σας, αυτά είναι τα τρόφιμα με τα οποία πρέπει να γεμίζετε το πιάτο σας.

Τα θετικά και τα αρνητικά των κονσερβών

 Πολλοί αγοραστές παντοπωλείων επικεντρώνονται στην κατηγορία των νωπών προϊόντων αντί του κονσερβοποιημένου λαχανικού, θεωρώντας ότι κάνουν την καλύτερη επιλογή διατροφής. Αλλά κονσέρβες ή κατεψυγμένα προϊόντα μπορεί επίσης να είναι η κατάλληλη επιλογή. Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της αγοράς κονσερβοποιημένων λαχανικών σε σύγκριση με τα νωπά ή κατεψυγμένα προϊόντα.

Διατροφή και αθλητικές επιδόσεις

Η διατροφή μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αθλητικής απόδοσης. Ο ενεργός τρόπος ζωής και η άσκηση ρουτίνας, σε συνδυασμό με μια σωστή διατροφή, είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε υγιείς.

 Η σωστή αθλητικη διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει με την παροχή της ενέργειας που χρειάζεστε για να ολοκληρώσετε έναν αγώνα ή απλά να απολαύσετε ένα απλό άθλημα ή μια δραστηριότητα. Είναι πολύ πιθανό να είστε κουρασμένοι και να έχετε χαμηλή απόδοση κατά τη διάρκεια του αθλητισμού όταν δεν λαμβάνεται σε επαρκείς ποσότητες:

  • Θερμίδες
  • Υδατάνθρακες
  • Υγρά
  • Σίδηρο, βιταμίνες και άλλα μέταλλα
  • Πρωτεΐνη

5 Τρόφιμα που ελέγχουν τις ημικρανίες

Σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει ημικρανία, συμπεριλαμβανομένων των καιρικών αλλαγών, των ισχυρών οσμών, του άγχους, της απώλειας ύπνου, των διακυμάνσεων στα επίπεδα οιστρογόνων και των ορισμένων τροφίμων και ποτών. Το να αποφεύγετε τα τρόφιμα που τους προκαλούν μπορεί να μειώσει τον αριθμό και την ένταση των πονοκεφάλων που προκαλούνται. 

10 τροφές βοηθούν τον εγκέφαλο να «αντισταθεί» στην κατάθλιψη

Υπάρχει ένα φάρμακο που μπορεί να ενισχύσει το ηθικό και να αποβάλλει το άγχος σας, ανεξάρτητα από την ηλικία: η τροφή του εγκεφάλου. Το μυαλό σας με τα σωστά θρεπτικά συστατικά είναι το μόνο που χρειάζεται για να βελτιώσετε τη διάθεσή σας και να ενισχύσετε την ενέργειά σας. Παρακάτω είναι λοιπόν τα τρόφιμα που μπορούν να μας βοηθήσουν να είμαστε ευτυχισμένοι

Τα 12 τρόφιμα που κάνουν πιο χαρούμενους τους ανθρώπους!

Η κατανάλωση των λανθασμένων τροφίμων μπορεί να μας προσθέσει άγχος ενώ επίσης μας κάνει να έχουμε άσχημη διάθεση. Υπάρχει ένα φάρμακο που μπορεί να ενισχύσει το ηθικό και να αποβάλλει το άγχος σας, ανεξάρτητα από την ηλικία: η τροφή του εγκεφάλου. Το μυαλό σας με τα σωστά θρεπτικά συστατικά είναι το μόνο που χρειάζεται για να βελτιώσετε τη διάθεσή σας και να ενισχύσετε την ενέργειά σας.

Νιώστε κορεσμό με λιγότερες θερμίδες:

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που θα συναντήσετε όταν μειώνετε τις θερμίδες πρόσληψής σας είναι η αίσθηση πληρότητας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όταν πεινάσετε είναι προτιμότερο να είστε έτοιμοι να αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητών όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. 

7 τρόφιμα χωρίς λακτόζη!

Για τους ανθρώπους που έχουν προβλήματα με την πέψη της λακτόζης ή για τους χορτοφάγους που δεν θέλουν να καταναλώνουν ζωικά προϊόντα, υπάρχουν πολλές επιλογές προϊόντων που παρέχουν παρόμοια συστατικά με το γάλα χωρίς να εμπεριέχουν λακτόζη και είναι άμεσα διαθέσιμες στα παντοπωλεία.

 Αυτές οι επιλογές κατατάσσονται ανάλογα με την ικανότητά τους να αντικαταστούν το περιεχόμενο θρεπτικών συστατικών του γάλακτος, όσον αφορά τα οφέλη του: πρωτεΐνη και ασβέστιο. Το γάλα είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης D, αλλά όχι φυσική.

5 Θρεπτικές ουσίες για την ανάπτυξη των μυών που δεν είναι πρωτεΐνες!

Όταν πρόκειται για την υγεία των μυών, η πρωτεΐνη παίρνει όλη τη δόξα. Είναι λογικό - τα αμινοξέα που λαμβάνονται με κάθε γραμμάριο πρωτεΐνης που καταναλώνονται είναι τα ίδια που συνθέτουν τους μύες του σώματός σας.

Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 25 έως 35 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα (σκεφτείτε ένα φλιτζάνι ελληνικό γιαούρτι με κομμένα αμύγδαλα στο πρωινό, ένα στήθος κοτόπουλου για μεσημεριανό γεύμα και ένα φλιτζάνι tofu για δείπνο) για να κρατήσετε τους μύες ισχυρούς και υγιείς.